dan före dan före dan före dan före dopparedan ..?

Hej Hallå!

Jag tappade bort mig lite där i alla dan för dan före dan.. men iallefall idag är tisdag och det är så gaalet fint väder ute. LYCKA. men det ser ruskigt kallt ut.. åhneej måste bergis skrapa rutorna på bilen.... men jag tänker vara nöjd ändå :D
strax är det julafton - vilket betyder juuulklappar, tänk att man aldrig växer ifrån det .. har redan varit ute hos mamma och klämt på alla klapparna (eftersom hon har samma gömställe som hon haft i alla år) haha! SMAAART MAMMA! Men innan det får bli lov att bli just julafton så är det så himla mycke man ska hinna med - och sörja klart att jag inte hinner fixa en julgran  men jag ska ha vääärldens största och finaste gran nästa år - så jag återkommer då - bered er på stooorvärk!! ;) IALLAFALL; idag efter jobbet ska det städas och göras fint härhemma och sen har jag planerat för en glögg& filmkväll - och det blir inte vilka filmer som helst nej .... SUNES JUL & LOTTA PÅ BRÅKMAKARGATAN - deeee ni!! Jag riktigt längtar.
men som sagt. so much to do.. so little time Måste kila. chip & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0