ärlighet varar längst

Hej Hallå!
Jag är nu hemkommen från Stockholm - eller aa jag kom ju hem i söndags men jag har haft skrivkramp - eller nää det kan jag inte skylla på - jag har helt enkelt inte haft lust! Iallefall, Stockholm var suuuper, vi va på musikalen Sugar i hetaste laget och jag skratta så mycket så jag har fått nya magmuskler som jag inte visste fanns! snyggt! Sen i lördags pulsade vi runt i på stan och kolla läget - jag köpte en aaas cool lampa, och två söta kökshanddukar - fan va old school jag låter. jag shoppar kökshanddukar när jag åker till sthlm liksom -måste ge mega utslag på vuxenpoängen!! Allt har varit suuuper men sen måste jag ju berätta att vi träffade MARIA MOTAZAMI i hotellbaren!!! - det var bara vi kvar för dom hade typ stängt och så helt plötsligt uppenbarar sig Maria & Kamran - så sjuuukt otippat! Hon var kanon trevlig & rar.
Idag stod Maria Montazami för dagens asgarv ..som vanligt!!
"Hellre lite och bättre än bättre och sämre"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0